fredag 15 januari 2010

ToDo

.
Det borde vara förbjudet för små troll att vara oförskämt pigga vid 05.05 på morgonen. Särskilt när man med sockersöt stämma påkallar sina pärons uppmärksamhet. Det är tur att man älskar dom små knytena så mycket annars vette katten om jag inte hade annonserat på blocket. Men jag har sagt det förr.... sova kan jag göra när jag blir gammal *intalar mig själv att det gynnar mig att gå upp tidigt*.

Ikväll blir det dejt med Borås BKs styrelse. Vi ska ut o käka (vi betalar detta själva så ingen tror vi gottar oss för klubbens pengar) på Köket. Har aldrig ätit där innan så det ska bli spännande.

Imorrn har Tarrak dejt... alltså en första dejt för att lära känna sin nya flickvän Siri. Det ska bli mysigt att träffa den lilla damen med matte, det var ett tag sedan jag träffade henne. Annelie har beodrat att kameran SKA med och jag vågar givetvis inte göra nåt annat så bilder kommer.

Och under helgen ska jag försöka hinna med att träffa mina små gudbarn också.... se bara på den här godingen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är duktig och lydig och det är ju tanken som räknas. Får väl se om du får guldstjärna eller om kameran blir kvar hemma/i bilen eller nåt annat.

Spännande ska det bli i vilket fall att få höra vad de tycker om varandra.

Hoppas vi ses i helgen någon gång!

Tyckte det var en ovanligt söt valp i din blogg idag ;)

Kramar Annelie

Tytti sa...

Glömde skriva att jag stulit kortet från dig men jag hoppas/tror att det var okej ändå ;). Kram