lördag 16 januari 2010

Dejt del 1

.
Idag har Tarrak haft dejt! Inte med en utan med två tjejor... eller ja, en utav dom är ju hans tilltänkta men hennes dotter fick vara med på ett hörn också. När jag kikar igenom bilderna inser jag att jag får ta tag i att lära mig min kamera ordentligt. Det får bli vårens projekt!

Tack snälla Anki och Jens för besöket. Det var trevligt att få lära känna er lite bättre och både Siri och Vilda är helt ljuvliga. Tarrak sov gott efter all uppvaktning som han stod för :P.





Så här såg det mest ut när jag försökte fota :P

Men snääällaaa... får jag, bara liiiite...



Neeeej säger Siri... tålamod...

Tarrak med lång tunga efter hårt uppvaktande av sötaste Siri...


















3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själva för idag. Visst är dom västsveriges bästa eller hur? Krama sötaste Leo från oss i Arelid

Agnetha sa...

Ett sånt vackert par! Det blir nog finfina puppar det. Synd att jag fortfarande inte kan ta valp... :(

Pussa på den blivande stolta fadern från mig.

Anonym sa...

Vilket par! Det kommer att bli underbara små blappar - nästan lika perfekta som mina :)

Kramar Annelie