onsdag 2 februari 2011

Dag 31, Vattengympa och så

.
Nyss hemkommen från ett härligt vattengympa-pass. Det är jag och en jädra massa tanter, en och annan farbror och så nån yngling. Men det ger mig massor och alla kan ta i efter sin egen förmåga. En härlig bastu efteråt är kronan på verket!

Hade helst satt mig ner i soffan med en kopp te, fötterna på bordet och laptopen i knät men mitt vardagsrum var invaderat av herrarna bakom Interiora.se. Nåja, en kopp te i källarn är inte så tokigt heller ;).


Dagens aktivering har förutom plaskandet bestått av en "hurtigrutt" på en timme. Udda benmuskler fick jobba då det stundtals var en balansgång på is. Tur jag hade rullatorn (läs barnvagn) med mig.

På lördag kommer en delbelöning av mitt en månaders slit med dieten. Peter fyller år och vi ska lämna bort barnen för att gå ut och äta och roa oss med vännerna. Jag är inte sugen på nån speciell sorts mat men däremot ser jag fram emot att få sitta ner, äta, dricka vin och umgås med vännerna. Det är vi baske mig värda både jag och Peter tycker jag.

Dagens matsedel...

Lunch: Skinkomelett

Mellis: 2 kokta ägg och kaffe

Middag: Kokt torsk med 2 ägg
.

3 kommentarer:

lojocas sa...

Det är ni absolut värda....om vi har vår däjt imorgon :)

Kramar

www.segerstorpshundar.se sa...

Du är så flitig vännen! Vilken lördags lyx ni ska ha, mysigt! Vad sägs om date på fre em? Nästa vecka kan vi alla dagar. Kram!

Anonym sa...

Du är verkligen jätte duktig!! Beundrar att du har tid att både träna och äta rätt, själv slarvar jag som mest med maten nu och har svårt att få i mig både frukost och lunch :0(

Hoppas ni får en underbar kväll tillsammans!!

Kram