måndag 14 februari 2011

Jag... en ängel??

.
Tji fick jag med att vi inte firar Alla Hjärtans dag...

Min käresta överraskade mig med en present. Han tyckte att namnet på parfymen var passande... naaaw! Så nu bara är jag inte en ängel utan luktar som en också ;). Tack hjärtat! Han ska inte bli utan present han heller men han har inte fått den än så jag får återkomma imorgon. Eller kan man skriva om sånt här ;)...

Angel by Thierry Mugler
Idag har vi gått hemma och skrotat runt i pyjamas fram till kl 15... sååå skönt att bra dra fötterna efter sig vissa dagar. Sen blev det en rask promenad hem till mor för en kopp kaffe. Att promenaden var rask beror inte på att jag ville vara hurtig dom där ynka 900 metrarna till mamma utan att man höll på att frysa stjärten av sig ute. Idag var det inte nådigt.

Idag har jag ätit sedvanlig frukost med lättyoghurt med havrekli. Har kanske inte skrivit vikten på länge men idag stannade vågen på 64 kg blankt, 0,6 hekto mer än igår.

Lunchen: Omelett med bacon och fetaost

Middag: Kokt torsk och ägg

Planen för veckan är att Måndag, torsdag och söndag ska vara proteindagar och resten får vara grönsaksdagar (ja med proteiner också då). Jag skulle såååå gärna vilja hamna på 62,nåt så jag får äta sushi snart. Det är mitt mål...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du kommer att nå ditt mål - det är jag övertygad om!

Så gullig han är Peter!

Själv har jag kalasat hos dottern som jag så fint födde just på Alla Hjärtans Dag.

Kramar och tack för senast /Annelie