fredag 18 februari 2011

Inget viktigt...

.
Då var fredagsmyset avklarat, maten uppäten, Let's Dance tittad på och nu är det kvalitets-slappande som gäller. Maten bestod för övrigt av ryggbiff med sallad och ett glas rött till.

Idag har jag och Leo haft lite tid tillsammans. Det är så mysigt att göra saker med bara honom ibland. Vi var på sångstund på bibblan tillsammans med Erika, Sara och Linda med barn. En mysig fika efteråt. Åh vad jag saknar min gamla mammagrupp... Det är alltid lika kul att träffa dom.

Imorrn ska jag till goaste Nina på Make Up Store och lära mig att sminka mig. Jag är verkligen urdålig på att kleta på mig saker som ska göra mig vackrare. När jag gör tappra försök att skoja till det brukar det sluta med att jag ser ut som någon som hör hemma på tja... malmskillnadsgatan! Men nu ska det bli ändring på det. Ev kommer bildbevis på hur det blev.

Kvällen ska tillbringas i goda vänners lag. Mat, lite vin och schlager.... kunde varit värre.

Dagens vikt är förresten 63,1 kg och det innebär att jag endast är några ynka gram från målvikten.

Inga matbilder idag då jag missat att ladda batteriet till kameran.

Nu till Let's Dance röstningen!

1 kommentar:

Martina sa...

Lördagen var supertrevlig, maten var fantastiskt god och sminkningen var jättefin! :)