måndag 14 februari 2011

Mortel från Sagaform

.
Åh jag kom just på... och det alldeles för sent!

Det är ju Alla hjärtans dag idag och givetvis skulle jag hintat min kära sambo om vad jag ville ha i present (som vi för övrigt inte brukar byta). Jag vill ju ha en mortel... den här nedan från Sagaform är ju kanon med en hällpip och allt. Så ifall min kära sambo skulle råka läsa det här inlägget och ha en sån på lager på Interiora så kanske han kunde göra mig glad *mohahaa*.

Hur firar ni alla hjärtans dag? Eller gör ni som vi... firar inte alls egentligen?

Massor av kramar till alla i vilket fall som...

1 kommentar:

Anonym sa...

Eftersom vi tydligen inte firar eller ger presenter får jag väl gå och lämna tillbaks den present jag skaffat :/

Fast det är klart, det vart ju ingen mortel, så du vill nog inte ha den ändå :P

//Mannen