tisdag 22 februari 2011

Vågen har fastnat...

.
Nu är jag lite kinkig. På en vecka har inget hänt på vågen. Inte ett jävla dugg. Jag blev så less igår så nu jäklar kör vi på med träning och det ordentligt med. Igår blev det en timmes rask promenad och idag har jag kört HipHop abs på dvd hemma. Det är alltså en träningsvideo där fokus ligger på mage, stuss och lår... me like. Körde 40 minuter och sen blev det lite skivstångsträning på det också. Förhoppningsvis resulterar det i liiite träningsvärk imorrn.

Igår var ingen bra ätar dag. Omelett till lunch och havrekliplättar med kyckling till middag... Plättarna har jag ätit för sista gången, dom smakar för jäkligt. Det kändes i kroppen på kvällen för jag var svag, yr och kände mig allmänt kymig... det blev tidigt i säng.

Idag har det varit en bättre ätardag.
Stekt ägg och bacon med tomat till lunch och Linssoppa till middag.

Bakgrundsbilden är tagen från soffan, så ser det ut när jag tar min kvällskopp framför tv:n och datorn.


Imorrn är det meningen att jag kör långpromenad på morgonen och vattengympa på kvällen. Nu kör vi!

2 kommentarer:

Peter sa...

I can see my house from here...

Anonym sa...

Det brukar väl bli så att efter en tids viktnedgång tar det stopp för att sedan lossna igen. Jag tycker du är superduktig!
Kramar Annelie