torsdag 10 februari 2011

Mat, mat, mat och lite hund...

.
Har varit slarvig med bloggandet på sista tiden. Men vissa kvällar är det skönt att bara slappa framför tv:n.

Förra lördagens slarveri har jag och kroppen återhämtat sig från. Är nere på den lägsta viktnoteringen idag vilket känns kul. Är inte lika slavisk med mitt matschema längre men är dock fortfarande lika slavisk med att inte fuska. Nu känns det som jag har koll på vad jag får äta och inte äta vilket gör att jag inte behöver ha allt nerskrivet för hela veckan.

I måndags och tisdags var det rena proteindagar och det var skittråkigt.

Onsdag...

Lunch - Lax på spenatbädd med kokta ägg
Middag - Zuccini och köttfärssås (nötfärs och krossade tomater)

Torsdag...

Lunch - Omelett med tomat och fetaost
Middag - Lammfärsbiffar med tomatsalsa



Annars väntar jag som dom flesta andra på lite barmark. Det börjar suga i spårtarmen och jag ser fram emot att ta tag i träningen med Prinsen. Sen ser vi fram emot att hans blivande ska börja löpa snart med så vi har lite vårbebisar att se fram emot.

Inga kommentarer: