söndag 13 februari 2011

Smygläsarnas blogg...

.
Hej på er alla "smygläsare". I helgen har jag insett att det faktiskt är fler än mamma, Annelie och Peter som läser min blogg. Har från flera håll fått höra att.. Ja, det läste jag ju i din blogg eller vad duktig du är med din diet. Av människor jag inte hade en aning om att de läste min blogg.

Det är kul, det är skitkul men jag inser även att jag haft en ganska naiv inställning till bloggandet. Nu är jag ju inte den som lämnar ut alla mina mörkaste hemligheter i bloggen men ändå... det ÄR faktiskt riktiga människor som läser och tar del av mitt liv. Visst är det meningen men det blev en Aha-upplevelse ändå.

Så till mitt liv då ;).

Helgen har varit bra och händelserik. En härlig energiboost har jag fått. I lördags var jag och Annelie hos Anki på uppfödarträff. Nu är jag ju ingen uppfödare men dock en hanhundsägare som det uppföds på, så jag fick vara med. Det var intressant och som alltid trevligt med massa hundprat.

Sen hem en snabbis för att spraya lite deo under armen, dra en borste genom håret och lite maskara i ögat. Vidare på förfest hos Malin och sen iväg på Årsfest för Borås BK. En väldigt trevlig tillställning där jag åt, drack och dansade så svetten lackade. Och vet ni... jag åt en bit kladdkaka som smakade... tja, som kladdkakor mest gör. Det var gott men ingen himmelsk upplevelse som jag hade förväntat mig efter 6 veckor utan götta.

Eftersom jag är så fruktansvärt mogen av mig så fick jag skjuts hem vid 23-snåret av sonen. Att få krypa ner innan tolvslaget var ljuvligt framför allt dagen efter då 2 troll pockade på uppmärksamhet. Då faderskapet ville jobba en stund så packade vi in oss i Skodan och åkte för att mata pippisarna. Dom jävlarna hade dock mage att stå och skräna utan att äta av brödet som vi hade med oss... det var inte ens mögligt. Otacksamt säger jag bara!

Dieten då... ids inte räkna upp vad jag ätit och inte ätit men jag kan ju berätta att jag bara har 1 kg kvar till målvikten. Det är helt galet hur snabbt det gått. Nästan 7 kg på 6 veckor.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skrev en massa och så funkar det inte *surar*
Kram Annelie

Sandra sa...

Smygläsare vet jag inte, tror du vet att jag läser fast jag sällan ids kommentera eftersom jag alltid kikar in på mobilen. Dålig ursäkt, men iaf. ;)
Är så glad att du lyckats så fint med dieten, jag är imponerad eftersom jag inte har samma mentala styrka för sånt... Duktig du!! :)

Martina sa...

Håller med Sandra, du vet att jag läser fast jag är dålig på att kommentera... Men nu så! :)
Själv börjar jag komma im i det här med dieten hyfsat bra nu tycker jag fast jag ser verkligen fram emot att få sabba den lite imorgon hehe.
Hoppas ni får en mysig alla hjärtansdag imorgon! Kram

Anonym sa...

Kul att du kom Tytti. Jag läser ALLTID din blogg. Bara så du vet! Kram Anki