fredag 15 maj 2009

40 frågor om allt och inget

.
Fick denna på mail av Satu men svarar bloggledes... var så goda och ta och gör i era bloggar om ni har tråkigt...

1. Vad är klockan? 09.55
2. Ditt namn? Tytti
3. Smeknamn: Behöver inga med mitt namn ;)
4. Piercings: Endast öron
5. Ögonfärg: Mörkbruna
6. Födelseplats: BORÅS BB
7. Favoritmat? Åt kräftsoppa med pilgrimsmusslor på Babbel här om sistens... DET var sjukt gott
8. Någonsin varit i Kalifornien? Nää
9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Inte vad jag kan minnas, hoppas jag gjort det
10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta? OM
11. Varit med i någon bilolycka? Räknas det när jag körde in morsans DAF in i garageväggen när jag var olagligt ung
12. Krutonger eller baconbitar?Va fan är detta för fråga... bacon så klart
13. Favoritdag på veckan? Fredag eller lördag
14. Favoritrestaurang? Babbel... lätt
15. Favoritsport: Tänkte av gammal vana skriva hockey men det är nog fotboll numera
16. Favoritdrink: Är det sånt där med alkohol i?? Cosmopolitan kanske
18. Walt Disney eller Warner Bros: Warner Bros
19. Favorit-snabbmatsrestaurang: McDonalds utan tvekan
20. Vilken färg har din sovrumstapet? Vit stuktur, en kvarleva sen Barbros tid i huset
21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? Nada
22. Vem fick du ditt förra mail ifrån?Agnetha
23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort? Inte nån (vuxenpoäng?)
24. Vad gör du oftast när du är uttråkad? Surfar och fyller i såna här :P
25. När går du och lägger dig? Oftast mellan 21-22 vintertid och 22-23 sommartid
26. Vem kommer att svara på detta e-mail först? Ingen eftersom jag gjorde om den till en blogghistoria
27. Vem av dom du skickat detta e-mail till kommer inte att svara? Ingen eftersom jag gjorde om den till en blogghistoriaIngen eftersom jag gjorde om den till en blogghistoria
28. Vilket tv-program missar du inte? Robinson och andra dokussåpor
29. Senaste person du gick ut och åt middag med? Mannen i mitt liv
30. Ford eller Chevrolet? Ford
31. Vad lyssnar du på just nu? Tarrak som knorrar och katten som äter
32. Vilken är din favoritfärg? Det beror på vad det gäller men rött kanske
33. Hav eller flod? Gillar inte vatten
34. Hur många tatueringar har du? Nada
35. Har du någon gång kört slut på bensinen? Ja faktiskt, när jag hade en större läcka i tanken än vad jag trodde
36. Katt eller hund? Hund
37. Sommar eller vinter? Sommar
38. Är du singel? Nej (tack å lov)
39. Är du kär i någon? jag är jättekär i Peter och jättekär i min familj
40. Klockslag när du blev färdig med det här mailet? 13.33 (har varit och fikat med mammagruppen emellan)

3 kommentarer:

Erika sa...

Detta ska göras i min blogg med :)

Saga sa...

minns det där med bilen *haha*

Anonym sa...

Titar in för att önska en trevlig helg!

Kramar Annelie