tisdag 26 maj 2009

Trollsk dag

.
Nu går det undan med trollet. Under ett par veckors tid har han:
Fått 2 tänder
Lärt sig att sitta
Ta sig fram med blixtens hastighet
Kommit på hur man ställer sig upp mot saker och ting


Han var ju alldeles nyss en liten liten plutt!

Idag har vi varit på mammagrupps träff x 2. Först med min vanliga mammagrupp. Som vanligt var vi iväg till Kristinebergs öppna förskola för lite fika och sångstund. Mysigt som vanligt.
På eftermiddagen åkte vi hem till Linda och Lovisa för träff med "Brukshundklubbsmammagruppen". För utom Linda så är det Sofia och Evelina med ungar som var med. Det var fullt röj och ett trött troll somnade innan jag hunnit lägga i tvåans växel i bilen.
Imorrn blir nog en hemmadag då jag inte har hunnit med att göra nåt vettigt pga allt flängande idag.

Tränade framåtsändande en kortis efter kvällspromenaden. Om det var tur eller inte vet jag inte men jäklar vad nöjd jag är!

3 kommentarer:

Carina sa...

Ohhh vilken gullig filmsnutt ni hade skickat till Erika. Jag blev nästan rörd till tårar. /kram plastfarmor

www.segerstorpshundar.se sa...

Tack för igår. Vilket röj:) Lovisa somnade också som en stock. Inte ett pip på hela natten. Ser framemot nästa vecka:) Kram

Anonym sa...

Vad stor han har blivit lille Leo!! Söt som tusan oxå :0)

Roligt att de går så bra med träningen, Caddy brukar vara bäst om han får vila sig ifrom till tävling.

Kramis