tisdag 12 maj 2009

Uppdatering

.
Jag känner mig som en ballong som har tömts på luft. Jag orkar liksom inte ta tag i hundträningen just nu. Jag tror att vi tar några dagars vila och kommer igen med ny styrka.

Trollet har fått sin första tand. Förra veckan var första veckan någonsin vår unge var grinig. Han hade feber och var allmänt klängig på oss. Det är då man inser att vi haft enorm tur som fått en så glad skit. Till råga på allt elände så verkade han ha fått nässelutslag och av egen erfarenhet så kliar dom ju nåt djävulskt och när man är 7 månader gammal kan man ju inte klia sig på dom ställen där det kliar så tro fan man blir förbannad.

Idag börjar det dock ljusna igen. Vi ska iväg en sväng till Öppna förskolan för att aktivera oss en stund. Vi brukar oftast promenera dit men idag ska jag vara lat och ta bilen. Och imorrn ska vi hälsa på Annelie o co i Svenljunga (tror jag... hon vet inte om det än :P).

Angående min lilla pappa så verkar det som blödningen inte har avstannat utan att han måste in på en operation till. Det skulle ha skett förra veckan men läkarna har inte hört av sig så jag och syrran håller som bäst på o jaga någon som kan berätta vad som ska hända. Både vi och Pappa är oroliga när man inte vet vad som är på G och ha en blödning i hjärnan som inte åtgärdas kan ju ha förödande koncekvenser. Men det är "nog" ingen panik som en sköterska sa till min syster imorse... hon kan vara glad att hon pratade med den lugna utav oss två för NOG är det värsta ord jag vet och framför allt när det handlar om min fars hälsa. Jag ska vänta till efter lunch innan jag ringer och är pain in the ass på KAVA. Ett svar är det enda jag vill ha!

2 kommentarer:

Annelie sa...

Nu vet jag och det ska NOG (:)) gå bra. Ser fram emot det.

Kramar

Saga sa...

Kämpa på! Ligg i som en igel ... dom får ju iaf säga nåt som är lugnande. Nog är ju som kanske eller kanske inte *morr*

Djurparken nästa fredag, ska ni med?!

KRAM!