lördag 9 maj 2009

Big Comedy och tävlingsladdning

.
Gårdagens show "Big Comedy" var alldeles fantastisk. Johan Rehnborg var underbart rolig. Att man kan få en hel publik att vika sig av skratt genom att prata om sin röv i 10 minuter är helt otroligt. Han var verkligen kvällens stjärna. Johan Glans var som han brukar jättekul också. David Batra överraskade mig, honom har jag nog inte skrattat så jättemycket åt innan men igår var det mycket småbarn och barnfamiljsskämt vilket går hem hos en småbarnsmorsa. En som vi kunde varit utan var Petra Méde. Hon är så tråkig. Könsord och kiss och bajshumor tycker jag blir kul om man framför det på rätt sätt. Det gjorde INTE Petra. Det var några "tanter" som skrattade lite smått generat och obekvämt. Henrik Shyffert var kanon och till min stora förvåning garvade jag högt åt Peter Wahlbäck flera ggr.

Med andra ord var det en supertrevlig kväll som vi avslutade på Babbel där vi åt av den nya menyn. Tapas för hela slanten. Kvällens absoluta smaksensation var Kräftsoppa med pilgrimsmusslor... Tummen upp till vår kock Johan.

Nu laddar jag och Tarrak inför morgondagen. Vår träning har gått upp och ner. Idag hade vi ett pass med mycket mys, gos och klapp. Han tyckte det var urmysigt. Det kändes bra inför imorrn men allt kan hända men vi ska bannemig gå ut o ha skitkul! Mamma ska följa med som support och hon har aldrig varit på en lydnadstävling i hela sitt liv så det ska bli kul att få visa henne hur det ser ut när jag och Tarrak är ute och tävlar.

Nu börjar Robinson igen.... på återhörande!

4 kommentarer:

Annelie sa...

Eliten nästa!! Så klart:) Rings imorgon!

Kram

Agnetha sa...

Jag och brorsan skickar en lyckospark till er.

Jag hoppas att jag klarar av att åka och titta på er. Just nu är det 75% chans. ;)

Kram.

Helena & Lova sa...

Vi håller tummar och tassar för er ;)

Linda och Sven sa...

Hur har det gått???

Var är uppdateringarna. :)

Vi har iaf hållt tummarna idag för er skull!!

Kram
Bredaredsmaffian!

ps Vi släpper inte tummarna förrän du uppdaterar... ds