måndag 4 maj 2009

Uppdaterat

.
Nu har ju t o m Annelie varit duktig på att uppdatera så då får jag väl göra det med.

Vi har haft en riktigt härlig långhelg där vi har hunnit med massor.
I fredags var det Elitspårtävling på klubben där jag lade spår och hjälpte till vid uppletande rutan. Kvällen tillbringade vi hos Olssons på kalas. Leo var på sitt allra soligaste humör och somnade nog inte förrän vid kvart över nio.

I lördags fixade och donade vi massor hemma, Peter var och köpte en högtryckstvätt som han invigde och lekte med. På kvällen hade vi Johan och Martina här på grillat.

Igår hann vi klippa grannens häck, handla laga mat, babysimma och massa annat nyttigt.

Jag vet inte riktigt vad det är med mig men jag känner mig orkeslös. Jag brukar ha svårt för att bara vara men det är det ända jag känner för just nu. Jag har massor utav borden att ta tag i men dom får vara tills jag ids. Ett varv med dammsugarn MÅSTE jag orka med då vi har en illbatting som tar sig fram med blixtens hastighet på golvet numera.

I helgen har vår lugna, snälla och beskedliga lilla son kidnappats av Aliens och ersatt honom med en utomjording som är helt sjövild. Han är snäll och go men det ska hända saker hela tiden och han sitter inte stilla för en sekund... Dom är la för goooa?!

Hejja di guule... framåt för seger!
Elfsborg-IFK 2-1

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag som trodde det var våran häck jag klippte.. Jävla massa jobb i onödan..

//Peter

Tytti sa...

Haha... givetvis var det vår häck du klippte, skulle ha skrivit med att den växer över på grannens sida men missade det :P.

Agnetha sa...

Hahaha, vilken komiker du är. Det visste jag inte; tippa Elfsborgsseger... Ja, jag förstår att du gör vad du kan för att vitsa till det så läsarna ska få sig ett gott skratt. ;)

Ska på allvar försöka lösa så att jag kan åka till Kungälv på söndag - det skulle vara jättekul att se!

Ha det gott, illbatting till trots. ;) Kram

LANTHUNDEN sa...

Given gul seger i kväll, det blir 90 seriösa minuter på Arenan för våran del...sedan får vi se vem som håller låda på hemvägen...jag eller sambon!

Får allt ta och ses med grabbsen snart igen, nu roar de nog varann!

Kram

Annelie sa...

...och så undrar du varför du känner dig orkeslös?!?! Jag blir ju trött bara av att LÄSA om delar av det ni hittar på....Man FÅR vara trött och det är helt ok att BARA VARA. Dessutom tror jag det är nyttigt :)

Var rädd om dig!

Kram

Saga sa...

Tjohoo!

Ska vi ses å fika i morgon? Kan du?

Kram