måndag 25 maj 2009

Träning

.
I fredags hade jag, min syster, Tanja, och Martina tjejkväll. Vi hade skitkul och skratten var många. Tyvärr så missbedömde jag min förmåga att dricka lagomt mycket vin så det blev PÅ TOK FÖR HELVETE FÖR MYCKET vin drucket. Jag är en sån där människa som får tokångest när jag har druckit för mycket. Jag gillar det inte! Det har resulterat i att jag först var jättebakis i lördags, ångest i söndags och en lättare ångest idag. Men tills imorrn borde det väl ändå ha släppt. Jag gjorde ju inget dumt så jag borde inte ha ångest men just bara att jag drack för mycket får mig att må som en skit. Jaja, nog om det, kvällen var lyckad i alla fall.

I söndags packade jag in Tarrak, Nina och Ozzy i bilen för färd mot de Svenljungska spårskogarna! Vi mötte upp Annelie o co. Tarrak fick ett pyttespår först för jag ville träna spårupptag. Han sög spåret som han aldrig gjort förr *HURRA*.

Sen lade Camilla ett spår som kanske var 300-400 meter och även här gjorde han allt rätt. Han analyserade vinklarna fint och jag kunde inte varit nöjdare. Upplet hann vi med också och det är ju Tarraks paradgren. Nu ska vi bara träna det på klubbens ruta med för den är riktigt tung och lurig och sen är vi fit for fight för högre klass. Eller nä just det... vi måste nog träna lite mer innan. I dagsläget orkar han inte med ett fullängdsspår, upplet och lydnad (tror jag). Men det ska vi ändra på.

Bilder från vår dag finns på Annelies sida.

3 kommentarer:

Annelie sa...

Du och Tarrak var verkligen jätteduktiga igår! Och det var så kul att träna med er igen, gav mersmak! Så säg till nästa gång du får lust för lite träning i mina trakter.

Hade pojkarna klarat sig ok utan dig? :)

Kramar

Anonym sa...

Jag tror nog det är matte (vin slukarn) som inte orkar med ett fullspår
Ingo

Agnetha sa...

Klart "plinsen" fixar spåret - han är ju en eskimå! ;)

Kram.