torsdag 14 maj 2009

PMS-kor på rymmen

.
Jag är en riktigt PMS-kossa! Jo det är sant. Svårt att tro att lilla älskvärda jag kan vara ilsk och PMSsig ;). Denna veckan har varit en jobbig vecka. Jag har varit på ett väldigt ombytligt humör. Det drabbar tyvärr dom jag älskar mest i hela världen. Men jag hoppas att dom älskar mig tillbaka ändå.
Jag har haft en vecka där jag har velat ligga under täcket och tycka synd om mig själv. Det har varit jättesynd om mig *nickar med rådjursögon*. Hela världen har ju varit emot mig och det är nästan så det har stått i tidningarna om HUR synd det har varit om mig. Inte av nån speciell anledning men ni vet.... ibland vältrar man sig i "tycka-syndomet".

Men jag tror bestämt att jag ska strunta i att vara eländig. Jag ska vara glad, positiv och bara tänka happy tankar. Mm, så får det bli. Min första glada tanke får bli att jag är så glad över hur duktig jag var som gick till tandläkarn alldeles självmant och utan att ha ont. Jag gick liksom dit av vuxna skäl... Proaktiv var jag, tog tag i det innan det blev ett problem. Bra va?
Min andra glada tanke är att jag har världens underbaraste familj.

Nä nu har jag inte tid att sitta här längre för nu måste jag ut o göra världen lite gladare...

Puss o Kram

3 kommentarer:

Livet i Fastarp sa...

Bilder på bygget kommer. Tänkte fota i helgen för dem som vill se. :) Lovar att pussa Lipton från gudmor. Krama lekfarbror Tarrak från mig!

Annelie sa...

Men, men, men... Du var ju varken grinig eller eländig när du var här igår. Eller missade jag det? *darrar på underläppen*

Kramar

Anonym sa...

Tänk då en som har PTH och ibland PTV man vet ju aldrig var han är....
Ingo
Tevlig helg,för det ska jag,ska till Kinnekulle å vandra bland ramslök å andra väldoftade växter