tisdag 19 maj 2009

Äntligen kväll

.
Idag är en sån där dag när det är riktigt skönt att sätta sig i soffan med laptopen i knät och ett troll som har somnat. Han är otroligt aktiv just nu den lilla godingen vilket tär på min ork ibland. Särskilt efter att man har sovit ur uselt under natten. Men nu ska vi ändra på det... sanna mina ord :P. Fr o m nu ska han läggas tillbaka i egen säng, jag ska reclaim min säng. Jag ska sova i det läget jag själv vill och inte med ett troll tätt tätt intill ;).

Vi har varit i farten hela dagen känns det som. Möte med chefen på jobbet, fikat med brukshundsbrudarna (Sofia, Linda och Evelina med ungar), varit ute och promenerat med mor, handlat, lagat mat, roat unge... *phew*. Nu ska jag inte lyfta ett finger till. Eller joo, jag ska träna en liten kortis med Tarrak. Tungapport och kryp står på schemat idag.

Over and out

1 kommentar:

Annelie sa...

....och hur många timmar hade ditt dygn sa du...?

Kram