onsdag 20 maj 2009

Mitt hjärtetroll

.
Love hurts...

Min son älskar mig... han älskar mig så mycket att han måste äta på mig, ofta, mycket, och hårt. Han har dessutom fått två tänder som gör att det börjar göra väldigt ont att bli äten på.

Dessutom så älskar han mig så mycket att han vill att jag ska röra på mig så mycket som möjligt. 2 sekunder i stöten sitter vi nog stilla. Och just nu är han inne i "jag-måste-klänga-på-min-mamma-så-mycket-som-möjligt-perioden".

Tur att han är så söt för annars hade han fått smisk...

Idag blev det oroväckande tyst i köket för en stund och när jag vände mig om för att se vad som föregicks så mötte mig denna synen...



Dyra leksaker är överskattat, tacka vet jag ett mintgrönt durkslag och andra kökspryttlar...

Sötast...






3 kommentarer:

Agnetha sa...

Tänk vad skönt det är när barnen är så små att de sitter/ligger där man satt/lagt dem. ;)

Och innan man vet ordet av har de växt förbi en, kommit i målbrottet och blivit finniga och tycker att morsan är en jäkla polis som mest borde hålla truten och bara plocka fram plånboken ...

Jo jo... Små barn, små bekymmer - stora barn, stora bekymmer. Det är så sant som det är sagt. ;)

Men, söta är de, de små trollen - alldeles oavsett om de småpruttar eller stora drasuter. ;)

Ha en trevlig kristihimmelsfärdshelg!
Kram

LANTHUNDEN sa...

Det är bra Leo att du röjer med morsan...hon har beachkroppen2009 att tacka dej för;)

Ehhh i går gick det väl ungefär totalt åt hvete. Nja kanske inte riktigt så drastiskt men jag valde iaf att bryta. Jag gick viltspår men vad Barca gjorde...tja de får du fråga henne om. Har dock senare upptäckt att hon löper, kanske kan förklara lite av hennes luriga sätt. Hon uppträde ungefär som en stressad sekriterare på ett stort kontor som har maaaaasor att gjöra. Kopiera några papper här,...faxa lite där, sätta på en kopp kaffe åt chefen....osv. Allt på en gång. Nu väntar vi ut löpet och tränar påsläpp och korta spå så det heter duga...sedan ska vi ge oss ut i skogen igen!!!

Visst är det härligt med hund;)
Nu håller vi tummarna för Real ist, han går idag!!!

Kramar och tack för igår

www.segerstorpshundar.se sa...

Vilka underbara bilder, och tack för senast. Alltid lika mysigt. Härligt att ha en Borås Bk mamma grupp där hundarna ligger i bilen. Det är passivitetsträning det!;) Som notering till föregående kommentar så blev det ett första pris till Real:) Kram