torsdag 28 maj 2009

Volanger är inte gulligt!

.
Jaha, nu är det dags igen. Igår var jag och syrran sen sväng till Knalleland och jag skulle bara ha något på HM innan vi åkte hem viket innebar att jag var tvungen att gå in i ett provrum. Hemma har jag ingen helkroppsspegel (tack och lov) så det blir en smärre chock varje gång jag ser mig själv i helbild. Och dessutom utan tröja på.... *gråtfärdig*. Och nej... jag är inte tjock men jag har fortfarande några gravidkilon som envist hänger sig kvar runt mittenpartiet av mig.

Det är dom där gulliga volangerna jag har i navelhöjd jag vill bli av med.

Väl hemma dumpade jag ungen på golvet för att själv ställa mig beredd för ett pass med Shaun T. Det är min mörka kavaljer som peppar mig att träna så flitigt. HipHop ABS ihop med ett gäng oförskämt snygga amerikanskor och så Shaun T. Så nu ska jag umgås med denna killen så ofta jag bara kan... målet är 2 ggr om dagen. Och därför hinner jag inte hänga här mer för jag har en date....

5 kommentarer:

Anonym sa...

men du har mer hår än han iallafall,alltid någon tröst....

LANTHUNDEN sa...

Du är ju jättefin vännen, lika bra utan eller med volanger;)

Kram Kram

Annelie sa...

Det tar jag för givet att du gör!! Du är välkommen - med eller utan volanger men lämna för "guddsskull" Shaun hemma! Men Leo och Tarrak är välkomna - de behövs för valpfostran. De två stora grabbarna kan ju titta in ibland de också :)

Kramar
PS: När ska vi träna nästa gång?

Sandra sa...

Volanger runt midjan är inte så gulligt nä... Inte överjästa vetedegar heller! :-)
Men jag är på tok för bekväm för att dejta Shaun T så jag får väl bara acceptera degen. ;-)

Anonym sa...

Trevlig helg!
Kramar Annelie, Tilda och Lyssa