måndag 25 maj 2009

Klubben, troll och tarrakar

.
Precis hemkommen från klubben med Leo och Tarrak. Vi hade träningstävling och jag beslutade mig för att köra högre. Bara för att checka av läget. Madde tog han dom trollet medan jag körde... tusen tack Madde.

Vi fick betyg på allt utom framåtsändandet och skallet. Och betygen var inte alls pjåkiga. 9:a på fria följet och det var enligt mig inte för snällt vilket glädjer mig. Framåtsändandet har vi inte alls därav nollan och på skallet valde jag att peppa honom för att han skulle skälla på ordentligt. Men dagens höjdpunkt var ändå att han var så otroligt taggad men höll ihop på ett sätt jag aldrig sett honom innan. Jag valde att endast belöna med en klapp och ett lugnt braaaa. Han viftade på svansen under, efter och mellan momenten. Min hund är bäst!!!

Nu ska jag sätta mig framför tv:n och slötitta samtidigt som lilleman håller på o somnar. Han ligger i sin säng och kämpar emot men jag tror att John Blund vinner idag med.

2 kommentarer:

Agnetha sa...

Duktig Tarrak!

Men bäst? Njae, "prinsen" har ju en "Kung Blå" till bror och en kung slår ju en prins, så... ;)
Men förutom dem så finns det inga andra som är BÄST! :D

Kram

Anonym sa...

Du ser så bra det är att åka till Svenljunga och träna!! Tarrak blir så bäst då :) Och med 10 på spåret och uppletandet här i söndags + de fina poängen på träningstävlingen idag så är ni ju uppflyttade redan. Tror de att de kan tänkas godkänna det om ni skickar in papper? :)

Kram Annelie
PS: Men det kan ju vara roligt för er att få göra det PÅ RIKTIGT också så klart...