onsdag 4 mars 2009

Billigt billigt

.
Bilen har ju då varit inne på lagning och min önskan var ju att kalaset skulle kosta 3 kronor. Nu blev det inte riktigt så men lägg på en 820 kronor till så hamnar vi rätt. Helt överkomligt enligt mig... har förutfattade meningar om att det kostar minst 2000 kronor att parkera på deras parkering *äter upp fördomarna*.

Jag har haft otrolig tur med mina reparationer på sista tiden. Tänk att det ska få vara så bra ibland *lycklig*.

Nu kanske jag kan få shoppa lite *blinka åt mannen*

2 kommentarer:

LANTHUNDEN sa...

Duktig du är, nästan ett maraton ju! Då är Tytti och Tarrak värd ngt riktigt gott i kväll.

Roligt när tråkiga, men behövliga utgifter inte blir så stora. Har du blir nu då...så kan du komma till klubben på fredag!!!

Kramis

Saga sa...

Halledá va du har gått en himla massa =)

Nu är du snart redo för en promenix till gingri, det är "bara" en mil för dig (ungefär)

kramen å puss till bebben