onsdag 4 mars 2009

Tramp, tramp, tramp

.
Idag har jag fått mycket "gjort".

Morgonen började med att vi gick till Volvo för att lämna in nycklarna så bilen kunde lagas. Därefter tog vi en promenad bort till bonusfarmor Carina för lite morgonfika (tack för det). När vi fikat o tjötat en stund fortsatte vi vår färd hem igen för att dumpa av Tarrak. Jag och Leo var bjudna hem till Carro och Leo för lunch (som för övrigt var jättegod). Och när vi varit där en stund och lite till så promenerade vi till Volvo för att hämta nycklarna till bilen. Bilen kunde jag tyvärr inte ta med mig hem då jag inte hade bilbarnstolen i bilen. Tur att det inte är så långt hem.

Men sammanlagt har det blivit en hiskeli massa kilometer vi har trampat idag. Det är nästan så jag förtjänar lite fotmassage av mannen idag va *nickar*

Jag har ritat en karta över våra promenader idag... Detta är morgonsträckan....

Och detta är "lunchsträckan"...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad hurtig du är. Klart att du förtjänar en fotmassage!!! Kram

Anonym sa...

Hurtbulle där! Jag måste skaffa barn jag me så jag också kan börja röra på mig... ;P