tisdag 10 mars 2009

Fula barn?!

.
En liten tanke.

Är alla barn "den sötaste ungen" eller finns det föräldrar som tycker att det finns ungar som är sötare än deras egen??

Jag menar... jag har två barn. Robin VAR den absolut sötaste ungen jag någonsin sett. Just nu ÄR Leo den sötaste ungen jag någonsin sett, eller han ligger ju på delad 1:a plats med sin storebror då.

Sen kan jag ju tycka att det finns hysteriskt söta och vackra ungar men mina är ju ändå sötast... i min värld och förmodligen är det kanske så i alla föräldrars världar. !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns väl skäl för uttrycket "se ut som nåt bara en mor kan älska".

Oj, inte så att Leo-troll gör det, tvärtom, utan vad jag menar är att varje mor ser nog sitt barn som det allra vackraste.

Och bara så att du vet: MIN Robin är den vackraste Robinbäbis som någonsin fötts, och MIN bredsladd är den sötaste bredsladd som lämnat en livmoder. Basta! :D

Kram

Sandra sa...

Om du frågar min mor om ett ärligt svar så tror jag att du får höra om hur min lillebror såg ut som en gammal gubbe och inte på det gulliga viset i ett år eller så. Själv var jag förstås världens sötaste!!! ;-)