fredag 13 mars 2009

Vi har gjort IKEA... jag o pojkarna!

.
Har precis lagt trollet och fått gå för att rädda honom undan teddybjörnen en gång än så länge. Det blir ju några turer innan han lyckas natta sina gosedjur så han själv kan komma till ro och somna.

Idag har jag och mina båda söner varit på IKEA. Målet för dagen var att handla en bäddmadrass till den förstfödde. Båda skötte sig galant och jag är BabyBjörn evigt tacksam för deras bärsele. Med trollet hängande i den så var han hur nöjd som helst. Luncha hann vi också med, kanske inte en gourmetlunch men det var mysigt att få rå om mina pojkar för en stund.

Givetvis hamnade "lite för mycket" i vagnen som vanligt men vi kom undan utan övertrasserade konton.

Nu ska jag sätta mig i soffan och vänta på att Peter kommer hem från Sthlm så vi kan ta ett glas vin ihop och titta på Let's Dance. Imorrn väntar kalas på eftermiddagen och på kvällen är vi bjudna på middag hos Martina och Johan. Dessförinnan ska jag försöka hinna upp till klubben för ett litet pass.

Ha en skön helg allehopa!

Inga kommentarer: