lördag 21 mars 2009

Today

.
Blir man inte snäppet eller två gladare när man kan fixa i trädgården utan jacka?! Efter morgonpromenaden som jag tvingade med mig alla grabbarna på så grejade jag och Leo lite i trädgården. Jag fixade och han sov/satt o tittade.

Annars har vi mest myst omkring, Peter har varit på fotboll med sin mams, jag och min äldsta son har varit på knalleland och shoppat. Vi hade tur både jag och Robin, shoppinggudarna var snälla och vi fick med oss fynd hem båda två.

Imorrn är det hundträning, babysim och fika med syster och mor!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej lilla trollfamiljen!
Näe,febern blir bara högre för lilla Elsa, så himla tråkigt,men hon är inte förkyld eller nåt så det är bara feber, hoppas det går över fort!
Du får införskaffa såna där piller pippi långstrump käkar,så man inte blir stor " jag vill inte bliva stur" så är frasen man ska säga, kanske kan bli svårt för Leo=)
Kram på er!