fredag 20 mars 2009

Klubbunge

.
Det ska nog bli en redig "brukskarl" av vår lille pöjk ska ni se. Nu har han fått två dar på raken på klubben då hans mamma har hållt kurs och varit uppe o tränat.

Igår var andra tillfället på Tävlingslydnadskursen som jag, Madde och Sofia håller i. Det är en varierande skara mattar och hussar precis som det ska vara på en kurs. Efter bara 2 tillfällen har flertalet gjort stora framsteg och jag lär mig massor av att hålla kurs själv.

Idag åkte jag upp för en stunds trevlig samvaro och lite träning med bl a Sofia, Fredde och ett gäng andra stollar. Leo hade sällskap av Vilda och Jon. Tillväxten för klubben verkar säkrad :P.

Som bäst sitter jag och funderar på vad jag ska kunna laga för mat till min kära sambo. Vanligtvis så är det han som står för fredagsmaten men han har haft en jobbig vecka på jobbet så jag tänkte bjuda honom på middag för omväxlings skull. Middagstips någon??

3 kommentarer:

LANTHUNDEN sa...

Tack för i dag!!!

Jag haka på din utmaning om middagstips, kolla min blogg;)

Måtte ni gilla det!

Kram Kram

Saga sa...

Hellu, vi äter tacos. Inget direkt ovanligt MEN vad gott ;)

Kram!

Anonym sa...

rotmos å fläsklägg