tisdag 24 mars 2009

Dags att öka...

.
Japp, nu har jag anmält till tävling. Meningen var först att vi skulle ut o tävla 1 maj men vi har spårtävling på klubben då så jag har lovat att lägga spår då. Dessutom kommer ju älskade Erika hem från sin lååååååååååååååååånga resa den dan så då känns det skönare att vara värdig med hunderiet så tidigt som möjligt. Men jag har anmält mig till en kvällstävling i GBG helgen efter. Vi har tävling på klubben den 17:de maj så jag tänkte "värma" upp med en tävling innan det. Det här innebär ju att jag måste lägga på ytterligare en växel i träningen *phew*, jag skulle behöva några fler timmar på mitt dygn.

Dagen har ägnats åt mammiga saker. Jag och Trollet mötte upp mammagruppsmammor i morse för en promenad till Öppna förskolan. Det är en redig promenad fram och tillbaka så idag har jag inte haft dejt med Shaun T ;).

Vi har även hunnit med ett besök på en förskola här i grannskapet. Måste ju börja utforska vilka som ska få äran att ta hand om Lille-troll-prinsen.

Imorrn är vi bjudna hem till Jenny och Stella från mammagruppen på lite våfflor. Smarrigt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är lydnad ni ska tävla, antar jag. Du kanske skulle anmäla dig till Lilla Edet den 8:e maj - där är det också kvällstävling. Och dit är redan en eskimå anmäld. ;)

Kram

Anonym sa...

Heja Tytti! Så kul att ni ska "ut" igen :)Då får vi ta en gemensam träning snart...?
Kram från nattsuddaren som snart ska hem zzzzzz//Annelie

Anonym sa...

VOFFLOR !! DÅ KOMMER VI HELA FAMILJEN EV KUSINERNA OCKSÅ EV SYSKONEN MED SINA BARN OCKSÅ