lördag 14 mars 2009

Tarrak 4 bast

.
Idag fyller världens bästaste Prins år! I 4 år har vi kumperat ihop min Plins o ja.


Födelsedagen har han fått fira på klubben. Vi var dit för att städa och väl där talade han om för alla att det faktiskt var hans födelsedag... allt för att få extra gotter vilket han så klart fick. Av matte fick han ett pass uppe på plan. Jag vet inte när sist vi var på klubben o tränade, inte för att han tycker det gör nån skillnad om vi är på planen hemma eller på klubben.


Ikväll är vi bortbjudna och då får han ligga hemma o tugga på ett märgben *snäll matte*.

Några tårtor och annat sånt brukar han inte få men han är lika glá för det.


I present fick han IKEA leksaker. Han är töntigt förtjust i deras 5 kronors mininallar.

Och varje ggn vi är där blir det alltid en ny... fast nu har han typ dubbla uppsättningar av dom. Får ta ett snack med Kamprad så han syr lite nya figurer.

8 kommentarer:

Sandra sa...

IKEAs mininallar är favvisar här också!

Anonym sa...

GRATTIS fina underbara Tarrak!!!

Se till att matte bjuder på ngt riktigt gott. Det är du värd.

Kramar Sofia m. flock

Anonym sa...

Åh grattis till min favorithund! :D

Anonym sa...

Hei å ho min flotte sønn!
Årene går i full fart, og nå har du blitt 4 år, hvor er tiden blitt av!
Jeg følger med deg i din mattes blogg, og ser at du arbeider og er flink. Stolt av deg, Tarrak!!
Gratulere så masse med din 4 års dag!
Stor klem fra pappa med familie.

Anonym sa...

Grattis brorsan! Jäsikens vad stora vi blivit. Och starka. ;)

Ska bli kul att tugga lite på dig på måndag *muahahaha*

Anonym sa...

Grattis brorsan! Jäsikens vad stora vi blivit. Och starka. ;)

Ska bli kul att tugga lite på dig på måndag *muahahaha*

Anonym sa...

Grattis brorsan! Hoppas att du har haft en bra födelsedag fastän din matte lämnade dig ensam. Jag har inte heller sett ngn tårta. Men jag har tränat rapport och fått kattmat, det är inte fyskam också har jag tränat agilty med Meija och Helene och fått mjukost *mums*. Pussar din syster Bus.

Anonym sa...

Nä nu!! Nu är mitt inlägg borta :( Har faktiskt varit inne och grattat min favvo-Prins här idag. Få se om det här får vara kvar då....konstigt när det blir så. Gissar att jag virrar till det på något sätt.
Kram