söndag 15 mars 2009

Igår...

.
Igår kväll hade vi en trevlig afton hos Martina och Johan. Vi bjöds på Tacopaj till melodifestivalen. Rätt låt vann INTE enligt min mening. Som jag tidigare skrivit är jag ju inte så värst musikintresserad men trallvänlig pop nynnar jag gärna med till och är det sen en söt liten pojke som håller i micken så gör det ju inte så ont. Ja ni fattar, Måns skulle givetvis ha vunnit. Men låten som vann var helt okej så det gör inte så mycket.

Efter melodifestivalspektaklet spelade vi "trodde du ja". Ett sällskapsspel som är fullt av roliga fakta, utmaningar och pinsamheter. Jag fick t ex frågan om jag brukar i smyg släppa mig i folksamlingar. Sen fanns det utmaningar som gick ut på att Martina skulle ha sitt finger i nån motspelares närborre i 30 sekunder och så skulle alla gissa om hon skulle anta utmaningen eller inte. Det var många skratt och mest skrattade vi nog åt Johan som satt med Apelsinmarmelad inkletat i ansiktet under hela spelets gång ;).

Idag är det hundträning och bad på schemat!

Ha en skön söndag!

PS. Vad tror ni jag svarade på frågan förresten?

2 kommentarer:

Anonym sa...

absolut,högt å tydligt och sedan skyller på tarrak!

Anonym sa...

Tack för kursen i dag det var roligt, och bra att träna med störning, ganska mycket sådant me. Är stolt Matte.