torsdag 26 mars 2009

Tävling- och Badsäsong?

.
Så... nu har jag ändrat tävlingsdatumet. Samma helg men ett par dagar senare. En bit att åka men desto färre kändisar i publiken då. Fast jag vet att det bor ett par kändisar rätt nära klubben vi ska tävla på... riktiga proffs med så jag blir lite skraj :P.

Idag är det lite städ på schemat och sen hade jag tänkt o ta mig ner till stan eller knalleland för att försöka hitta mig ett par svarta bikinibyxor. Det är inte helt lätt kan jag lova. Alla byxor jag hittat som varit rätt färg på har en massa lullull på. Jag vill ha ett par SVARTA UTAN LULLULL. Abecita borde väl ha... eller har dom bara storblommigt?? Och nej, jag tänker inte bada i bara bikinibyxor. Däremot har jag redan överdelen.

Den bikini jag använder just nu när vi är på babysimmet lämnar inte mycket över till fantasin och ett fellyft av armarna kan få bröna att hänga på fel sida överdelen.

5 kommentarer:

Anonym sa...

har du inga bilder på den?

Sandra sa...

Hoppas du hittar din underdel! Ingen vill ju ha bröna på fel sida liksom... ;-)

Anonym sa...

inga bilder än på bikinin on skin

Tytti sa...

Kära Anonym!

Jag har försökt ladda upp nakenbil... förlåt bikinibilder men det verkar finnas nån slags spärr som förbjuder allt för mycket bar hud på sidan ;).

Anonym sa...

Nå, vart är det du ska tävla då? Vill ju veta, ju. ;)

Vad gäller bikiniunderdel finns t ex de här i en butik nära dig:
http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=37667&productId=215595&SellingFlag=SearchText

Kanske kan va nåt?

Kram