måndag 30 mars 2009

En härlig helg....

.
Äntligen vardag ;).

Då har jag varit ute och partat och ska jag vara riktigt ärlig så lär det nog dröja till nästa gång.
Vi hade möhippa för min systers bästa kompis som ska gifta sig i maj. Hon trodde att hon, min syster och en kompis skulle gå på bröllopsmässa i GBG och ha en tjejdag på stan. Men vi var ett stort gäng till som slöt upp på bröllopsmässan. Hennes min när hon fick se och förstod vad som var på gång var obetalbar. (Bilder från dagen kommer när jag kommer åt den andra datorn.) Efter mässan och lunchen for vi tillbaka till Borås för att ta badhuset i besittning. Den blivande bruden hade massa uppdrag som hon skulle utföra där och det gjorde hon galant. Sen åkte vi hem till min syster för mat, dryck, singstar och mys. Kvällen avslutades på Grand och som så många andra ggr så var det trevligare innan vi kom ut på krogen.

Söndagen blev inte så farlig som jag trodde. Peter var snäll och lät mig ha sovmorgon plus att jag och Lille-troll tog en "liten" tupplur på 3 timmar mitt på dan. Han har ju varit lite sjuk så det var nog därför som sömnen smakade extra gott.

Ikväll har jag och Tarrak varit upp på klubben för träningstävling. Mitt mål var att få honom att hålla ihop mellan momenten och det lyckades vi med bravur. Jag är mycket nöjd med insatsen med tanke på hur otränade vi trots allt är. Skönt att få ett kvitto på att det vi tränar på hemma ger resultat!

1 kommentar:

Annelie sa...

Kul att det gick så bra! Duktiga ni och grattis.
Kram