måndag 23 mars 2009

Sömn

.
Ja då var man utvilad igen... NOOOOT! Vårt lille-troll har hostat sig igenom två nätter. Han är inte sjuk, förskyld eller på nåt annat sätt krasslig men så fort jag har gått o lagt mig så har han börjat hosta. Natten mellan fredag och lördag hostade han HELA natten. Han själv sov tillsynes ganska gott men hans päron hölls vakna av hostandet. Pappan fick lägga sig på soffan för en stunds sömn. Mamman skulle också ha gjort det men lät pappan sova istället.

Natten mellan igår och idag var något bättre. Vi pallrade upp med kuddar så han nästan satt o sov. Varm saft fick han också efter syster ysters tips, näsdroppar provades. Så vi har väl blundat i ett par timmar inatt iaf. Ryggen är kass då jag sover uruselt när han ligger brevid.

Visst var det ett upplyftande inlägg *skrattar lite hysteriskt*

Nu ska vi klä på oss och ta en promenad till mamma på lite morgonfika! Eller kaffe i alla fall för idag börjar mitt nya liv..... igen. Nu ska det sista kilot väck!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag ar verkligen stolt over dig Tytti, bra jobbat med bebiskilona. Nar jag kommer hem kanske du kan visa mig hur jag ska bli av med mina resekilon... Snart ar det hemdags for mig :) puss