lördag 7 mars 2009

Status=Lite bättre men ajaj

.
Vaknade imorse av att ryggen kändes okej. Jippiii! Gick upp och kände att ryggen INTE kändes okej. Faaan!

Men jag ska bege mig till Bollebygd för att hejja fram några vänner till första pris när dom tävlar. Spännande att ha med sig hund och ryggskott. Men han måste ju komma ut o "aktiveras" lite. Och det blir väl det närmaste aktivering jag kan hitta på med honom. Försökte få tag i min personliga "DoggyWalker" men hon ville inte svara... får försöka senare igen.

Ikväll ska Peter iväg på Pokerkväll så jag och syrran ska mysa med Sushi och film.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för att du agerade hejarklac. Det var nog tack vare den krassliga ryggen som du bara lyckades halvvägs?! ;) Camilla och Sofia klarade ju sig (Grattis till dem) men vi Annelieor tog ju bottenplatserna :) Man jag är ganska glad ändå - hon låg ju i alla fall på platsen.

Kram

Anonym sa...

Roligt att man kan inspirera! Det kändes toppen och jag är glad att vi hade marginalerna på vår sida.

Ses i morgon, Jon längtar efter polar´n!

Kram Kram