måndag 23 februari 2009

Festen

.
*PHEW* Vad skönt det var att ventilera och lätta på trycket lite *pekar nedåt*.
Nu ska jag inte gnälla mer.

Festen då... den var alldeles alldeles underbar. Jag tror att ALLA hade kul. Jag såg då inga sura miner i alla fall. Vi bjöd på pastasallad och kärleksmums till kaffet efteråt. Mingeltävling med massor av påståenden om gästerna blev kul. Folk minglade och undrade vem som alltid bar tigerrandiga strumpor och vem som har varit på audition för Farmen.

Musik/Filmmusik tävling hade vi med. Peters lillebror Alex spelade låtar och sjöng och hade frågor knutna till dom. Han är suverän trubadur trots sin unga ålder. Tack Alex för att du ställde upp.

Femkamp med puss-, ord-, snör-, och ordningslekar hade vi med. Laget med flest killar i var överlägsnast när det gällde att skicka ett kort mellan varandra med hjälp av munnen :P, bra jobbat! Fjäsk, mutor, komplimanger och pussar skickade fram ett lag till ledning när det gällde ordleken, enväldig domare var jag som tog emot allt det där ;). Slutligen stod lag Martina som segrare, Grattis! Vinster var sportflaskor, kosttillskott, godis och annat smått o gott som Peter fått med sig från jobbet.

Jag själv rundade av vid halv två för att åka hem o ta hand om Lille-troll så mor och styvfar fick åka hem o lägga sig. Peter hade släckt ner och låst strax innan fyra snåret. Så igår var det en sambo som hade betongkeps på. Men han var duktig och stark ändå. Både städ, babysim och en hysterisk älskling hann han med ;).

Så tack alla vänner för en kväll vi sent ska glömma! Bilder kommer....

6 kommentarer:

LANTHUNDEN sa...

Låter ju som ni hade det jätte trevligt!

Tack för i dag och för bra tips! Man känner sig riktigt redig nu ju:)

Anonym sa...

Tack själv för en toppenkväll! Vi hade båda mycket skoj! :) Mycket bra fixat av er! *tumme upp*

Ps. Mitt lag vann femkampen! Woho! ;)

Anonym sa...

Såja, nu är det mailat. Nöjd? ;)
F'låt.....

Kram

Anonym sa...

Jaa man vill ha allt. Tycker att de har hyffsade priser...men det blir såå dyrt ändå när man plockat ihop allt man vill ha *suck*

kram

Anonym sa...

Det ligger en utmaning och väntar på dig i min blogg. ;)

Saga sa...

Ni har så himla kul kalajs!!! Med lekar å trubadurer ;) så påhittiga [roligt] kan du fika i morgon fm?!

Du aktiva kvinna!