torsdag 19 februari 2009

Hektiskt värre

.
Imorrn blir en "hektisk" dag. På morgonen ska vi hem till Sofia och Jon för lite fika o mys. Även Linda och Lovisa skulle dit.

Efter det har jag lovat far min att jag ska köra honom till Skene lasarett. Han ska röntga huvudet eftersom han ramlade och slog i det för en månad sen ungefär, låg inne på sjukan för ett par veckor sedan där dom hittade lite blödningar i hjärnan och nu ska dom kolla så det inte har hänt nåt annat i skallen på honom. Misstänker att jag får följa med o "hålla handen" då min stora starka far hatar läkare och sjukhus. Blir nog att agera tolk då han är en enveten finnjävel som inte har lärt sig svenska ordentligt, enveten som han är.

På eftermiddan, kvällen ska jag och mor baka lite till Peters 30-års kalas som äger rum på lördag. Vi blir ett 40-tal vänner som ska festa till det. Lille-troll får umgås hemma med mormor. Själv ska jag hålla mig till alkoholfria öl så jag kan åka hem ifall det krisar vilket det inte lär göra. Men eftersom den pappiga delen i familjen ska fira och firas så är det väl inte mer än schysst att jag tar hand om trollet när "morgonen efter" gryr.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till "den pappiga delen" i förskott!

Och ha en jättetrevlig helg! Kram.