fredag 20 februari 2009

Fredagsmys

.
I morse åkte jag och Lille-troll till Sofia, Stefan och Jon för träff med brukshundsklubbs-tjejorna med nollåtta ungar. Det var jag, Sofia, Evelina och Linda med barnen. Sofia bjöd på en jättegod kladdkaka och jaaaa, jag åt kladdkaka... och tog om dessutom, smarrigt värre.

Ungarna roade sig på golvet medans vi morsor fikade och tjötade en massa strunt. Absolut ett sätt jag skulle kunna tillbringa fredagförmiddagar fler ggr.

En bild på Borås BKs blivande styrelse?!
Efter det åkte jag och Leo för att plocka upp far min för färd till Skene lasarett. Han hade tid kl 14.00. 14.00 ropade doktorn in far för att ett par minuter senare komma ut med honom till mig i väntrummet och förklara att huvudet var i sin ordning. Inga konstigheter och till min fars stora lättnad ingen operation som han befarat.

Eftermiddagen har jag tillbringat med att baka kaka till kalajset imorrn. Nu är det ett halvt glas rött och Let's Dance i sällskap med Peters lillasyster Emelie, Bror Tobias och Tobbes flickvän Jenny.

2 kommentarer:

Saga sa...

Mysigt hörrni! Skönt att ni är flera som går hemma =)

Ska vi ses på torsdag? Kram!

Anonym sa...

Dom är ju så underbara vår lilla styrelse:) Ha ett trevligt kalas i kväll!
Kram