tisdag 24 februari 2009

Today

.
Idag har vi varit på sista Babymassage-tillfället. Det har varit mysigt och givande. Vet dock inte om jag kommer att massera så jättemycket men nu vet jag i alla fall hur jag gör. Fikat efteråt var pricken över i:t som vanligt.

En redig promenad hem till mor sen där jag blev servad med lunch, köttfärslimpa och tatismos. Lilleman fick också lunch men i burkformat, gott tyckte även han.

Eftermiddagen har vi tillbringat hemma. Vi har legat på hans filt på golvet och bara myst. Lilletroll är inne i nån, jag måste äta och ta på mina päron hårt och mycket. Love hurts.

Om 5 minuter ska jag sätta mig o kolla på "Den rätta för Rosing", jag är ju som sagt torsk på dokussåpor och lär väl säkert fastna för denna med. Läser ju hennes blogg då och då, kanske inte den skarpaste kniven i lådan men det får ju mig att framstå som jävligt redig då *skrattar*.

1 kommentar:

LANTHUNDEN sa...

Mysigt! Jag längtar efter en sån där bara-mys-på-filten-dag med Jon oxå...men denna veckan blir det inte:( Har mkt planerat!

Vi hörs!
Kram