onsdag 18 februari 2009

Varning för skryt!

.
Skrytinlägg!

Imorse när jag ställde mig på vågen så höll jag på o trilla baklänges. 64,5 visade den. Det innebär 1 kg kvar till "innan-graviditets-vikten".

Jag har ju fått på mig mina gamla jeans så röven o låren har ju "tajtat" till sig men nu är det den retliga kulan på magen som ska väck. Man ser ju för bövelen gravid ut... och det vill jag ju inte se ut som!

Givetvis var jag tvungen att belöna mig själv med nåt eftersom jag lyckats komma så här långt. Det blev en dubbel-nougat som smakade som allt gott ni nånsin kan tänka er hånglade i munnen samtidigt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis! Den nougaten var välförtjänt! :)

Saga sa...

Grattis grattis grattis! Det är ju en sån skön känsla att komma i sina kläder =) KRAM!!!

Anonym sa...

Tyckte det var bättre när hon inte kom i kläderna och gick runt naken i hemmet.
/Grannen

Anonym sa...

Tyckte det var bättre när hon inte kom i kläderna och gick runt naken i hemmet.
/Grannen