lördag 21 februari 2009

Sovmorgon?!

.
Vad är det som händer?

Igår kväll kom jag inte i säng förrens halv tolv vilket är på tok för sent för en liten tröttgris som mig själv. Men vi höll på o fixa med maten så därför denna sena timme. Och för en gångs skull så sover Lille-troll länge på morgonen men det gör inte hans mamma. Kvart över sju vaknar jag och kan inte somna om hur många får jag än räknar. Troll o pappan ligger fortfarande o sover. Konstig känsla! Har inte hänt på månader att jag gått upp innan Leo.

Men skit samma, det är gött o ha en liten stund alldeles själv på morgonkvisten. Jag och min alltid så trogna Tarrak har hunnit ha en alldeles egen gosstund.

Ikväll är det fest för 42 personer och det är nog samtiga goda vänner som samlas för att fira Peter som fyllt 30. Det kommer att bli jättemysigt om än något stojigt.

3 kommentarer:

LANTHUNDEN sa...

tack föe en trevlig dag!!!
Hoppas ni får mysigt i kväll.

Kramar

Anonym sa...

Är det öppet hus eller varför är INTE jag bjuden? jaja jag kan ta städningen imorgonbitti om jag får?

Saga sa...

Oj vilken brakfest! Så roligt *skål*