måndag 16 februari 2009

Inte nåt vettigt...

.
För det mesta brukar jag känna att jag vill ha saker inplanerade för att inte bli rastlös men idag kände jag tvärtom. Vi ska bara vara hemma o mysa och ha det gött jag o Lill-troll.

Det blir så mycket flängande i veckan som det är så en dags lugn o ro kan ju inte skada.

För övrigt har jag fått munsår och vet ni hur jobbigt det är att inte få pussa ihjäl sig på ungen i tid o otid?! Ja mannen med förstås... o hunden... o katten... fast han brukar inte få så många pussar för han är äcklig. Jo Martina! Nils ÄR äcklig, han jagar möss o fåglar och DÖDAR dom och äter upp dom... kanske.

Fridens

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vad mysigt, det tycker jag vi spikar. Vi kan vara här denna gången om det passar?! Tänkte att vi kunde ju höra med Evelina och lilla Vilda oxå!

Kramar

Anonym sa...

*chockad* Vad är det du säger!? Inte kan lille goe söte Nils vara äcklig heller :O *vill hålla för hans öron så han inte hör va matte säger* ;)

Sen pussar jag inte våra katter rakt på nosen direkt, och det skulle jag inte göra med en hund heller. Att de använder tungan till sånt som vi använder toapapper för räcker som anledning...

Tytti sa...

Martina... hundnosar SKA pussas på. Man kan ju inte låta bli liksom och lite skit rensar magen eller hur det nu va *haha*.

Kram

Saga sa...

YÄK vilket skitprat ;)

Och vad är det du har i burken!?! Du skulle kunna få bo här hos mig, fast å andra sidan ahr jag ju skaffat mig en elektrisk mus "jägare" *haha*

sonja the one and only sa...

e d ngt nils dratt in som e i burken eller??

LANTHUNDEN sa...

Jag ska höra med Linda om tid, när det funkar för Lovisa. Vi är ju anpassningsbara när vi är här hemma. Vad passar bäst för lilltrollet!

Kram