tisdag 10 februari 2009

Planerna

.
Igår kväll var det första styrelsemötet med nya styrelsen. Jag tror det blir kanonbra och det känns riktigt skönt att lämna över pennan till Linda. Även om sekreterar jobbet har varit kul och lärorikt så känner jag att jag inte har gjort ett så bra jobb som jag har önskat att jag hunnit och jag vill inte göra nåt halvdant och väljer därför att lämna över. Att sitta i styrelsen som ledamot gör jag gärna.

Idag har pappan i huset rest bort och jag ska tampas med Lille-troll själv till sena onsdagskvällen när mannen återvänder från den kungliga hufvudstaden. Men det ska väl gå bra, han är ju ett ganska så lättsamt troll att ta hand om.

Idag ska vi ta en promenad ner till stan med Caroline och Leo för att gå hem till Hanna och Filip på lite lunch. Skönt att få några timmar att gå mitt på dan. Man (läs jag) får lite lätt damp av att gå hemma en hel dag.
Imorrn kväll är det dags för instruktörsmöte på klubben och då får jag ta med mig sketungen då pappan förmodligen inte hunnit hem än. Och nu när jag tänker efter så har jag ju inte haft med honom på klubben än... men nu ska "tanterna" äntligen få träffa honom.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja,tanter Ulf & Fredrik,riktiga kärringar på klubben!!!

LANTHUNDEN sa...

Vi tackar för inbjudan, klart vi kommer på fredag! Riktigt skoj. ´Ska höra med Nina oxå. Vi ses i morgon.

Kram Kram

Anonym sa...

Tror både tanter och ovannämda kärringar blir glada när ett sådant litet troll kommer på besök :)
Kram