måndag 2 februari 2009

Städ

.
Jag har en plan. En städplan. Jag vet att den kommer att spricka men jag har i alla fall en plan.
Planen går ut på att jag ska städa ett rum i taget. Och med städa menar jag gå igenom alla skåp, lådor, etc. Jag ska röja och idag ska jag börja med det "värsta" rummet. Datarummet, det innebär att jag kommer att sitta o sortera papper till största delen och hur lätt är det med en 4 månaders som kräver i stort sett konstant underhållning.

Ja ja, den som lever får se. Kanske en före och efter bild?!
Lille-troll övervakar

3 kommentarer:

Saga sa...

Städdag det är bra! Man rensar och sorterar sen packar man ner det i lådor *bra att ha grejer*. Eller så hittar man en del roligt att läsa under tiden man packar =)) Duktig du är med dina promenader *imponerad* kram!

Anonym sa...

Skulle mitt databord se ut så där skulle jag tycka att det var välstädat :)
Min plan är lydnadsträning och sen lite lydnadsträning, matlagning mm. Imorgon står spår på programmet.
Kram

Anonym sa...

Hi, hi, jag är också en sån där sorterare. Vi brukar kalla det veckans rum... Fast ibland ta det några veckor:D Kram