lördag 28 februari 2009

Jag överlever...

.
Har inte bloggat på ett tag pga tappat sug. Ibland kanske man delar med sig för mycket utav sitt privatliv och det skrivna ordet kan lätt missförstås. Men va fan, jag tycker om att skriva av mig så det är väl en risk jag får ta. Jag bloggar om det jag känner, tycker och tänker... så de så!



I torsdags var jag och Lille-troll på Babysimmet utan pappigheten. Vi hade med oss mormor som moraliskt stöd. Trollet tyckte att det var jättemysigt och lös med hela ansiktet i halvtimmen vi var i plurret.



I fredags hade vi fikagäster på morgonkvisten. Satu var här och syster yster var här. Vi skulle ha fikat hos Malin, Elsa och Moa på eftermiddagen men eftersom Lille-troll är lite förskyld så valde vi att stanna hemma o mysa resten av dan för att inte smitta ner dom andra. Farfar och Bonusfarmor var här på kvällen och käkade Tacos och kikade på Let's Dance. Trevligt fredagssällskap.


Idag har jag och Tarrak varit ute på ett par rejäla promenader, vi har varit ute på hemliga uppdrag :P. Kvällen har vi tillbringat tillsammans med Tanja, Tobbe, Johan och Martina. Lille-troll tyckte att vi verkade att ha roligt så han ville vara uppe en stund senare än vad John Blund godkänner i vanliga fall. Förhoppningen är nu att han ska sova lääääääääääääääänge eftersom det är "min" natt och morgon att ta hand om honom.



Lite bilder på den sötaste av dom söta....

Grabbarna "hjälper" matte att städa
(Visst är det en bra bild Annelie ;))


Nyvaket Troll alltid lika glad...



4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för igår. Det var jätte trevligt och gott. Inte för att vara den men det var farfar som var med mig hos er. Kram Carina

Anonym sa...

Hejsan! Sotaste ungen i varlden maste jag anda fa lov att saga.
Nu borjar solen verkligen ge en lite farg pa kinderna och har jag tur ar jag brun nar jag kommer hem!

PS. idag gjorde jag manikyr pa stranden, mmm vad harligt.. puss

Anonym sa...

Underbar bild! Och de är duktiga som hjälper dig så du får ta det lugnt ibland ;)

Nu ska jag äta lite...frukost (ja, jag vet - Efter 20.00 ÄR det sent för frukost!) Har varit ute med hundar i olika omgångar sen klockan två i em och är helt slut och sååå hungrig.

Slå en signal om du har tid!

Kram

Anonym sa...

Nog måste trollet få en trollis!