torsdag 19 februari 2009

Gammal utmaning

.
Kom på när jag var inne på Agnethas blogg att jag blivit utmanad av Maritna för jäääättelänge sen. Men bättre sent än aldrig.

4 av mina favoritprogram på tv:
1. Gilmore Girls
2. Dokussåpor av alla de slag
3. Let's Dance
4. Vänner

4 saker som jag gjorde igår:
1. Var och hälsade på Annelie
2. Handlade
3. Hurrade för Lille-troll som vände sig om första ggn
4. Njöt av livet

4 saker som jag längtar till:
1. Våren
2. Att få höra lilleman säga Mamma
3. Att få höra lilleman säga Pappa
4. Att få träffa min moster med familj som kommer hit i sommar

4 favoritrestauranger:
1. Peters kitchen (alltså hemma med Peter som kock)
2. Babbel
3. Mc Donalds (och jag skäms inte ett dugg)
4. Vet icke

Saker på min önskelista:
1. En ny vår o sommargarderob
2. Att komma ut o tävla med Tarrak
3. En ny bil kanske
4. Ett badkar

De som vill får föra utmaningen vidare...

Inga kommentarer: