tisdag 17 februari 2009

Pussa mig hit o pussa mig dit

.
Jag har fortfarande munsår och det sliter sönder mitt hjärta att inte få pussa på Lille-troll. Varje gång hans ansikte spricker upp i ett leende vill jag pussa honom men kan inte *dör en smula*.

Idag har vi babymasserats... han tycker det är helt okej... en stund ;). Att ligga stilla långa stunder är inget för vare sig Lille-troll eller mamma. Fast en timmes massage skulle få till o med mig att ligga plats en stund *flörta med Peter*.

Imorrn ska jag, Troll och Tarrak åka o hälsa på Annelie o co. Vi ses alltför sällan trots att jag går hemma på dagarna. Men tiden rusar iväg och vissa veckor är almanackan (som jag ännu inte köpt) fullspäckad med div aktiviteter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men nu har du ju snart en alldeles förträfflig almanacka att planera dina dagar med! :D