söndag 8 februari 2009

Party...

.
ZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Jag såååå tlöttt. Hastigt och lustigt bestämde jag mig efter årsmötet att låta bilen stå och tigga skjuts hem istället. Jag hängde med Sofia, Nina och Linda till Bobbo för lite förfest. Efter ett glas vin där var det dags att åka till klubben för party. Vi var riktigt laddade allihopa och jag fick med mig Nina upp som "confrancier" (hur stavas det ordet) till Lotteriet. Jag hade varit på Borås Zoologiska och pratat med Micke och han sponsrade med hur fina priser som helst. Många fick med sig bra och nyttiga saker till hundarna. Eva-Lis hade med sig ett gäng fina BH:ar som gick åt som smör i solsken (vad Ulf skulle ha en till är ju en gåta förstås). Anna hade också med sig fina halsband och andra fina saker. Lotterna sålde jag slut på ett kick och fler ringar fick hämtas, kul.

Årets fest var den roligaste jag varit på. Det var många goa skratt som kvällen bjöd på. Vi fick även upp dom flesta på dansgolvet och där rockade vi så svetten lackade. Köket hade ordnat kanonmat som vanligt och tjejerna ska ha en stor eloge för det. Kl 2 landade jag hemma och efter att jag fått pumpa ur brösten lite så smakade det gott med lite sömn. Nu hade jag tack och lov vett att dricka med måtta så dagen har inte varit allt för jobbig. Har mest varit trött pga för få sovtimmar. Men det var helt klart värt det.

Tack alla underbara klubbmedlemmar för en härlig kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt foto på dig själv som var på prisbordet på brukshundklubbens fest (hörde vi)