fredag 13 februari 2009

I'm bäkk on träkk

.
Känns bättre idag. Känns riktigt bra idag faktiskt och kanske har det att göra med att det är fredag och en härlig helg med familjen väntar. Det kan göra underverk för själen.

Sitter och väntar på finbesök. Linda och Lovisa ska komma på en morgonfika. Lill-troll passar på o vila lite så han orkar charma brudarna sen.

I eftermiddag blir det förmodligen fika med Madde. Vi ska ju ha kurs ihop i vår så vi får väl snacka ihop oss lite... eller tja, fika i alla fall.

Ha en riktigt skön fredag allihopa.... det tänker jag ha!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men jag då?? *snyftar* Jag hade ju hoppats på lite finfrämmande här.... Nåja, vi får ta det en annan gång istället :)

Skönt att höra att du mår bättre! Var rädd om dig och ha en trevlig helg!

Kramar

Anonym sa...

Imorgon tänker jag på Tarrak hela dán för det är ju Alla.......
Mvh vovvov .....
ps vore han här skulle jag visa vem som bestämmer-haa eller rättera sagt vovv :-)

Anonym sa...

trevlig helg på er! Syns på Söndag=)kram från Hanna o Filip

Saga sa...

Rackarns, jag hade GÄRNA kommit bort på en fika! Läste dock att du hade fullt upp med fika idag så jag tänkte att jag avvaktar =) skulle ha varit mer på hugget!