lördag 15 januari 2011

Dag 12 och 13

.
Blev inget bloggande igår då vi hade Taco-gäster hemma.
Det gick bra att äta lövbiff och rödlökskeso samtidigt som de andra glufsade i sin mat. Har jag bestämt mig så har jag. Och jag ska banne mig inte fuska hur mycket jag än vill.

Vågen igår visade på 67,7 kg vilket inte var så kul men så är det ju i den här "branchen". Väger man sig varje dag så går det upp och ner, det vet jag men ändå blir jag lite putt när den visar uppåt.

Frukost: Fil med havrekli, ägg och te

Lunch: Omelett med skinka

Mellis: Plättar med kesella (hade i lite sötningsmedel och kanel vilket gjorde dom riktigt goda)

Middag: Lövbiff med rödlökskeso


Idag visade vågen lite trevligare siffror när den stannade på 67,1 kg. 66:an närmar sig med storsteg.

Frukost: Fil med havrekli, ägg och kaffe

Lunch: Torsk och ägg

Mellis: Yoghurt

Middag: Gulaschsoppa


Förmiddagen tillbringade jag och ungarna på Leos Lekland. Fastrarna Erika och Emelie var med. Dom bjöd mig på riktigt goa skratt när Leo lurade upp dom i värstingrutschkanan det första han gjorde och dom efter många om och men vågade åka ner. Jag har allt på film ;)

2 kommentarer:

Malena o Annie sa...

Jag har total missat din diet!! Vad duktig du är!! Jag skäms ju när jag ser hur duktig du är!!! Får man fråga vad de är för diet och vad ditt mål är? Jag väger själv runt dina siffror och skulle vilja gå ner till 60 men har inte hittat en diet som passar mig :) kramar och keep up the Hood Work girl!!!!!

Anonym sa...

Gulaschsoppan ser mumsig ut!

Den filmen vill jag se :)

Kramar Annelie