torsdag 27 januari 2011

Dag 24 och 25

.
Igår tog jag ledigt. Från blogg och jobb på kvällen. Bara slösurfade och kollade på tv.

Gårdagens meny såg ut så här...

Lunch: Omelett med makrill

Mellis: Yoghurt

Middag: Lövbiff med keso och lite grönt till

Idag har jag och Buddis varit ner till stan på shopping. Han var så vänlig och sov medan jag var inne i olika provrum. Och på tal om provrum var det en ovanligt trevlig upplevelse. Jag har ju tidigare upplevt nån slags nära-döden-upplevelse i provrum men idag tog jag mig en ordentlig titt OCH....
jag tror minsann att stussen (skrattar åt det löjliga ordet) såg aningen mindre ut och magen var inte lika gravidig längre och valkarna bak på ryggen var inte lika djupa som förr.

Hittade två par byxor och en tröja innan jag gav upp för att åka hem på lunchdejt med min kära sambo.

Lunch: Stekt kycklingfilé och sallad

Mellis: Plättar med kesella och kanel

Middag: Gulasch



Imorrn ska vi ha fredagsmysmat och då testa på en Bookmaker a'la Mia... fast jag hoppar då brödet

1 kommentar:

lojocas sa...

Vilken känsla det måsta ha varit, kul att du hittade och unnade dig lite nytt.

Nu måste vi snart ses och träna *tycker*

Kram