tisdag 25 januari 2011

Dag 23

.
Idag har jag haft massor av överskottsenergi. Lika bra att passa på och ösa medan man kan.
I morse var jag och Trollet hos ögondoktorn för att kolla så han inte har nåt knas med ögonen. Han skelade en aning när han var mindre men det var helt okej nu.

Efter att trolls var avlämnad på dagis tog jag med mig mor och Buddhis till affärn och passade på att gå en promenad. Eftersom det lilla barnet sov så sött i vagnen passade jag på att röja i garaget. Det är utrymmet jag är minst i men som alltid är stökigast. Ungen fortsatte att sova så jag passade på att träna lite försiktigt med en mycket lycklig liten Prins. Han har nog legat i hårdträning själv för han gjorde precis som jag bad om. Ställde upp en ruta med Leos små badfigurer som han först trodde han skulle apportera men efter att jag visat hur man skulle göra fattade han och det gick suveränt att skicka till "rutan".

Jag skulle ju inte prata vikt mer än en gång i veckan men imorse fick jag en chock när jag ställde mig och den visade 65,5 kg... 1 kg mindre än igår. Så imorgon blir spännande att se igen. Tänk vad lättroad jag är.

Frukost: Ägg, fil och te

Lunch: Ägg, yoghurt och te (var inte sugen på nåt egentligen men äta måste man)

Mellis: Det hann jag inte med då vi åt tidig middag

Middag: Fläskkotlett med baconlindade morötter och sallad


Det har varit en slarvig ätardag idag... skräpning!!!

1 kommentar:

lojocas sa...

Oj så mycket du gått ner - duktigt!! Dessutom skulle jag kunna äta den mat du äter och njuta - så var det ju inte för några veckor sedan ;)
Kram till dig /Annelie